marți, 25 decembrie 2012

Early resolution

Yep , I'm a little Grinchy.
De regula ma bucura iarna , insa nu neaparat sarbatorile.
Ne dam cu totii in stamba , trimitem mesaje tuturor (ca ne sunt sau nu prieteni) , punem haine frumoase , ne machiem frumos , ne punem un zambet fals si iesim la parada.
Pentru ca se apropie sfarsitul anului , trebuie sa-mi fac anumite promisiuni , sa fac anumite schimbari (altele).
Asadar : pentru ca trecutul e menit sa fie lasat in spate (nu am pretentia de a fi uitat) , pentru ca schimbarea e singura constanta in viata asta , daca multi nu veti mai auzi de mine , inseamna ca am am luat o decizie si am facut o schimbare (in ceea ce va priveste). Imi doresc sa fiu mai buna in tot ceea ce fac , sa imi ating unele teluri , imi doresc sa iubesc mai mult , imi doresc sa-mi gasesc linistea , pacea , echilibrul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu