miercuri, 11 septembrie 2013

Sa bombardam MAIDANEZII de la ROSIA MONTANA! Te-ai prins?

Sunt prea multe subiecte pe care mi-ar placea sa le dezvolt (chiar si putin).
Nu vreau sa creez controverse, nu doresc a-mi atrage asupra-mi protestatari, nu doresc a starni nervi si alte cele.
Maidanezii. Sunt o iubitoare de animale, indragesc pisicile si in special cainii (am si eu unul acasa), insa, trebuie sa recunoastem ca maidanezii au devenit o problema, nu as fi singura care din senin a fost latrata de caini pe strada, mama mea a fost inconjurata de caini si i-au sfasiat geanta (prima oara) ca mai apoi sa-i rupa ghetele (a doua oara), exemplele ar putea continua insa ma opresc aici. Sunt sigura ca pana acum v-am dezamagit prin ce am spus si va asteptati la o continuare de genul "Sa moara toti, da-i dracu!" , insa va voi dezamagi asteptarile (inca o data), NU, NU sunt de acord cu eutanasierea cainilor, sunt de acord cu pedepsirea si incarcerarea proprietarilor ONG-urilor care nu-si fac treaba, amendarea si aplicarea pedepsei cu inchisoarea atat in cazul lor cat si in cazul detinatorilor de animale care arunca si parasesc fiintele acestea in strada. As mai propune de asemenea, bombardarea Palatului Parlamentului, ori gazarea tuturor politicienilor, dar hei, nu sunt eu in masura sa decid si sa aplic pedepsele pe care nenorocitii astia le merita.
Ar mai fi un subiect care ne macina mintile in ultima perioada, protestele impotriva Proiectului Rosia Montana, insa nu sunt eu in masura sa-l dezvolt asa cum ar trebui, sunt de parere ca orice om care iese in strada si protesteaza, nu numai ca-si apara interesele proprii dar apara interesele si integritatea unei intregi natiuni. Daca protestele nu-si vor atinge scopul, sau daca romanii vor renunta la proteste, vorba unei prietene dragi, se va crea un precedent si (cel mai bine suna in limbaj popular) "vom fi luati de fraieri".
S-a tot vandut pamant romanesc fara acordul nostru (chiar si terenul unde a fost omorat de caini baiatul in varsta de 4 ani apartinea unei persoane juridice din Spania), s-a tot manipulat prin intermediul mass-mediei, s-a tot mintit, s-a tot furat, s-a tot.. . E cazul ca romanii sa ia atitudine si sa-si apere interesele nationale, e cazul sa scoatem toti capetele din cutiile noastre confortabile, ar cam fi cazul sa ne asumam si sa asimilam ceva altruism si patriotism si sa ripostam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu