duminică, 29 iulie 2018

Letter to my first love

Simt nevoia sa iti scriu de ceva timp si nu imi explic de ce. Nici nu stiu daca folosesti in continuare email-ul asta. Nici nu stiu cum ar trebui sa incep sau ce ar trebui sa iti spun. Poate sa iti spun ca te-am iertat si m-as bucura din suflet sa fii fericit si sa iti fi gasit iubirea si fericirea alaturi de S., i wish you nothing but the best I really really mean it. 
Te-am visat de multe ori in anii astia, ma trezeam mereu cu un gust amar..vise pe care nu mi le explic, cred ca totusi putina tristete va ramane mereu in suflet.
You know, I hated you for making my heart bleed and making me believe that you loved me, for not caring enough for me to pick me instead of your ordinary and dirty lifestyle and your other girls. I think that I will never forget. That had scarred me for life. But I don't hate you anymore, it's been a few years, I think I understand now, that we were just young and stupid.
And who would have known then, that you were only the cloud before the storm.

Song of the moment "Chavela Vargas - Que the vaya bonito"

Cheers old friend!

P.s.: no need to reply. I don't think you use this email anyways :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu