sâmbătă, 24 mai 2014

2 a.m.

Hai sa jucam un joc, eu ma prefac in umbra si tu in lumina.
Ingramaditi intr-un cerc colturos, hai sa dansam pana la rasaritul Luceafarului, sa privim Luna si sa-i spunem ei secretele noastre, iar ea sa ne provoace: Cine uita primul, isi pierde inima.Nu vom sti vreodata cine a uitat primul, insa ea stie, ma stie, imi numara lacrimile in fiecare zi si-mi vegheaza somnul in fiecare seara, si chiar daca n-ar face asta, inima mi-e linistita, stie ca doar pe tine te are, dar o doare si ma doare si pe mine pentru ca esti la un Soare distanta.
Apoi hai sa ne prefacem in pesti, provocati de Luna, sa ne amintim fiecare colt al acvariilor si a valurilor de nori, sa ne amintim drumurile ce ne poarta in fiecare zi pasii, bancile si copacii ce ne-au adapostit, stelele ce ne-au incununat ochii.
Apoi hai sa ne prefacem in masti.Fata cui ai acoperi-o? Ca masca, ti-as proteja cu tot ce as fi sufletul si as zambi in locul tau pana cand, uitandu-te o data in oglina, m-ai vedea si te-ai vedea si ai incepe sa zambesti tu in locul meu, cand eu as fi prea obosita.
Hai sa ne transformam in frunze si-n ramuri de copac, hai sa fim ochi si foc, hai sa fim pamant si nori si sa jucam jocul nostru, provocati de Luna sa nu ne uitam.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu